Marzena Wodzińska

Radna

Polecam strony

 

 

 

„Moja półka z wymarzonymi książkami” w Książnicy Pedagogicznej w Kaliszu

Spełniając marzenia czytelników o posiadaniu półki z wymarzonymi książkami jednostka edukacyjna Urzędu Marszałkowskiego – Książnica Pedagogiczna w Kaliszu – postanowiła to uczynić.

Tak właśnie nazywa się projekt realizowany wspólnie z Wydziałem Pedagogiczno-Artystycznym UAM: „Moja półka z wymarzonymi książkami”. Każdy może wziąć udział w konkursie na pracę plastyczną, przesłaną do organizatorów w wersji elektronicznej. Laureaci otrzymają nagrody – wymarzone książki. Bardzo jestem ciekawa nadesłanych prac i z przyjemnością nagrodzę wybrane prace.

Nawet w najtrudniejszym czasie – spełniajmy swoje marzenia!

Regulamin na stronie: http://kp.kalisz.pl

Środki ochrony indywidualnej za kwotę ponad 300 tys. zł dla szpitala w Wolicy

Podpisanie umowy na przekazanie środków ochrony indywidualnej za kwotę ponad 300 tys. zł odbyło się dziś w Szpitalu w Wolicy. Do szpitala dotrze również kolejny wartościowy sprzęt medyczny w ramach projektu pn. "Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia oraz zakup niezbędnego wyposażenia dla potrzeb walki z epidemią koronawirusa Covid-19 w województwie wielkopolskim" realizowany przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach WRPO 2014-2020.

Marszałek Marzena Wodzińska wraz z dyrektorem szpitala Sławomirem Wysockim i jego zastępczynią ds. lecznictwa dr Ewą Zalc-Budziszewską rozmawiali z załogą szpitala o bieżącej sytuacji placówki.


Zdjęcia w galerii

Wiejski inkubator przedsiębiorczości za 3,8 mln zł dla mieszkańców gminy Godziesze Wielkie w Kakawie Kolonii

Kolejna bardzo słuszna inwestycja, wsparta środkami europejskimi pochodzącymi z Samorządu Województwa Wielkopolskiego powstała w Kakawie Kolonii. Wójt Gminy Godziesze Wielkie Józef Podłużny wraz z mieszkańcami i gośćmi zaangażowanymi w odnowienie dawnej szkoły w Kakawie Kolonii dokonali otwarcia Wiejskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Aktywności i Edukacji. Rewitalizacja obiektu poszkolnego nastąpiła dzięki unijnym środkom w kwocie ponad 2,4 mln zł przy całkowitej wartości projektu 3,8 mln zł pozwoliło na sfinalizowanie przedsięwzięcia, na którym zyskają mieszkańcy gminy Godziesze Wielkie, a zwłaszcza rewitalizowanych obszarów wsi Kakawa Kolonia, Nowa Kakawa, Stara Kakawa.

W budynku mają znajdować się pomieszczenia na drobną działalność gospodarczą, punkt konsultacyjny lekarza rodzinnego i terapeuty, klub seniora, klub malucha, siłownia, a także sala edukacyjno-wykładowa i przestrzeń wystawowa. Swoje miejsce będą miały członkinie Kół Gospodyń Wiejskich. Obecnie trwa zakup niezbędnego wyposażenia wnętrza inkubatora. Teren wokół budynku zagospodarowano na cele rekreacyjne.

Nowoczesny, piękny obiekt, z którego korzystać będzie mogła cała lokalna społeczność jest z pewnością wynikiem bardzo efektywnie spożytkowanych unijnych środków. Zarówno wójt gminy, jak i jej mieszkańcy mają powód do dumy.


Zdjęcia w galerii

Budowa bazy lekkoatletycznej w Szkole Podstawowej nr 17 w Kaliszu

Samorząd Województwa Wielkopolskiego zdecydował o przekazaniu 150 tys. zł na rozbudowę i przebudowę infrastruktury lekkoatletycznej Szkoły Podstawowej nr 17 w Kaliszu w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego budowy boisk. Wspieramy sport, niezmiennie, od lat. Bardzo się cieszę, że na największym osiedlu w Kaliszu postanie profesjonalna baza lekkoatletyczna, a dzieci i młodzież (i mam nadzieję, że nie tylko) będą miały stworzone odpowiednie warunki do treningu.
Życzę uczniom jak największych sukcesów sportowych!

Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020 Ligi Przedmiotowe rozstrzygnięte!

Wyłoniono zwycięzców czterech lig oraz najlepszą szkołę - Liceum Ogólnokształcące im. gen. J. Wybickiego - która otrzyma  Puchar Super Szkoły

Gratuluję wszystkim zwycięzcom, a szczególne gratulacje ślę do Zespołu Szkół Techniczno-Elektronicznych w Kaliszu i Liceum Ogólnokształcącego im. A. Asnyka w Kaliszu - zespoły z tych szkół w lidze matematycznej i historycznej trafiły na podium!

Ostatnie dwie rundy Lig Przedmiotowych przeprowadzono w zmienionej formule z powodu zawieszenia zajęć szkolnych. Zawodnicy łączyli się ze swoich domów i samodzielnie odpowiadali na pytania zadawane przez komisję, zdobywając punkty dla swojej drużyny.